onsdag 25 januari 2017

Recension: Djävulen Möblerar Om - Universum i en kub (7")

(Recension från Tragedi #2)

Djävulen möblerar om - Universum i en kub (7")
www.facebook.com/DjavulenMoblerarOm
(jerrykobramusik@gmail.com)

Jag har aldrig hört talas om Djävulen Möblerar Om förän jag fick den här skivan. Jag kan inte heller hitta särskilt mycket info om dom. Jag vet inte ens riktigt om det är ett band eller om det är ett nytt projekt av Malte från Malte X. Det är två låtar på den här skivan och ingen av dom gör mig särskilt glad i hågen. Jag får lite Coca Carola-känslor och jag skulle inte bli förvånad om Beat Butchers en dag tar tag i det här bandet. Det är alltså Svensk vanlig punkrock. Men det är klart, jag ska inte såga ett band jag bara hört två låtar med, däremot kan jag såga den här skivan och hoppas att dom blir bättre i framtiden. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar